01/08/2015

Etendused, mida tahan vaadata

Alljärgnev postitus on mul pikemat aega mustandina seisnud. Lihtsalt selleks, et mul oleks endal olemas üks koht, kuhu vajadusel saan lisada etendusi, mida ma vaadata tahan. Tegelikult on ju kogu see blogi mulle endale mõeldud, et tulevikus oleks hea meenutada mis etendusi ma vaatamas käinud olen ja mis emotsiooni mingi etendus esile kutsus. Siis avastasin, et blogimine on moodi läinud ja mõtlesin, et avalikustan ka enda postitused, et teised teatrihuvilised saaksid võib-olla minu kogemustest midagi õppida. Või leiab keegi endale mõne hea etenduse tänu minu blogile. Siiski pole see peamine.
Suve alguses tegin postituse, kus tõin välja omapoolsed soovitused suveetendusteks. Avastasin, et selline postitus oli eelkõige motiveeriv minu enda jaoks, kuna kõik viis etendust said ära vaadatud. Õigemini praeguseks on neli vaadatud ja viienda piletid ootavad õiget kuupäeva, et teatrisse minna. Nüüd otsustasin järgnevaks teatrihooajaks endale samasuguse listi teha. Ilmselt list täieneb jooksvalt, kuid hetkel on nimekiri järgmine:

VANEMUINE
Kaks vana naist (LINK)
Naeru akadeemia (LINK)
Arkaadia (LINK) Esietendus 13.veebruar 2016
• Armastan! Armastan! Armastan! (LINK)
• Fanny ja Alexander (LINK)
• Pildilt kukkujad (LINK) Esietendus 21.november 2015
Üks mees, kaks bossi (LINK) Esietendus 31. oktoober 2015
Üritus (LINK) Esietendus 28.september 2015
Ooperifantoom (LINK)
• Carmen (LINK)

EESTI DRAAMATEATER 
Laul, mis jääb (LINK)
• Wabadusrist (LINK)
• Vennas (LINK)
• Varesele valu… (LINK)
• Grönholmi meetod (LINK)
• Laulud halli mere äärest (LINK)
• Kõik on täis (LINK)
• Teed juuakse kell viis (LINK)
• Viimasel minutil (LINK)

ENDLA
Topeltelu (LINK)
• Tramm nimega Iha (LINK) Esietendus 31.oktoober 2015
Mandel ja merihobu (LINK)

RAKVERE TEATER
Leenane´i kaunitar (LINK)

RAHVUSOOPER ESTONIA
Kratt (LINK)

On keegi mõnda minu nimekirjas olevat etendust näinud? Kuidas meeldis? Kas soovitate või pigem mitte? 

 

PS! Kuna etendusi on palju ja ilmselgelt raha läheb piletite peale korralikult, siis ma üldse ei ole pahane, kui keegi mulle mõnda piletit tahab välja teha :) Samuti kui keegi tahab minuga koos teatrisse tulla, võib sellest julgesti märku anda. Nimelt mu sõpruskonnas pole teisi nii suuri teatrifriike, kes tahaksid minuga nii palju teatris kaasas käia. 

0 kommentaari:

Postita kommentaar