Siit lehelt leiate minu 2021. aasta jooksul
nähtud etenduste nimekirja paremusjärjestuse alusel. Paremusjärjestus on
reastatud lähtuvalt minu arvamusest ja hetke emotsioonidest. Seega võib see
järjestus siin lehel jooksvalt muutuda.
Lehman Brothers 10/10
Lõõtsajumal 10/10
Petserimaa igatsus 10/10
Serafima+Bogdan 10/10
Balti tragöödia 9/10
Kasuema 9/10
Pidu katku ajal 9/10
Kaalud 9/10
Terror 8/10
Niskamäe naised 8/10
Iraani konverents 8/10
Mängu ilu 8/10
Ujuja 8/10
Vaim 8/10
Kassid 8/10
Maakas 8/10
Raamid 8/10
Suudlused 8/10
Suvitusromaan 8/10
Galilei elu 7/10
Lihtsalt, rõõmuks 6/10
Tson Lemberi uus elu 6/10
Rokkooper Johnny 6/10
Piip ja Tuut püstijalakomöödias "Loomad" 6/10
Unemati udujutt 6/10
1984 6/10
Igatsuse rapsoodia 6/10
Midagi ikka (Priit Piusi ja Kait Kalli stand-up komöödia)
Loen sinu blogi alati huviga. Sa leiad teistsuguseid lavastusi kui mina. "Planet Alexithymia" on jaoks täiesti uus avastus.
VastaKustuta