06/05/2016

EBA2016 - ehk kuidas ma Eesti blogiauhindadele kandideerin

Ma ei tea, kas paljud Teist on üldse kuulnud sellisest üritusest nagu blogiauhindade jagamine. Ma pean tunnistama, et ma eelmisel aastal kuidagi pooljuhuslikult juhtusin sellest üritusest kuulma. See muidugi toimus eelmisel aastal ka esimest korda. Sel aastal korraldab Marimell jälle auhindade jagamise. Seega, kui ma avastasin et kõikidel blogijatel on võimalus oma blogi auhindade jagamisele kirja panna, siis ei mõelnud ma pikalt. Ega see kahju ju teha ei saa. Ma küll tean, et ma pole nii tuntud blogija nagu Marimell ise või Mallukas ja mu blogil pole nii palju vaatamisi ja üleüldse oli mul tunne, et keda see teatriblogi ikka huvitab. Siiski otsustasin kandideerida. Alates tänasest on kõikidel Eesti inimestel võimalik oma lemmikblogide poolt hääletada. Kusjuures hääletada võib ainult ühe kategooria hulgas. Näiteks kui tahate ainult minu blogile häält anda, piisab kui otsite üles kultuuriblogide kategooriast minu blogi, panete sinna linnukese ja kerite küsitluse lõpuni. Samas ei keela keegi teil ka kõikides kategooriates hääletada, kui tahtmist peaks olema. 
HÄÄLETADA SAAB SIIN!
Ma päris võidu peale välja ei lähe, aga lihtsalt oleks väga huvitav teada palju ma lõpuks hääli saan. Nimelt kartsin ma pikalt, et ma olen kultuuriblogide hulgas ainus kandidaat, aga minu õnneks on seal valikut ikka veidi rohkem. Seega on kõikide hääl oodatud. Aidake mul jalg blogimaailmas ukse vahele saada ja tunda mul end tõelise staarina :D
Vot selline vahelepõige teatrimaailmast. Auhindade jagamine toimub 11.juuni ja ilmselt peale seda teen veel ühe väikese kõrvalepõike ja jagan Teile oma muljeid auhindade üleandmisest.

Minge kõik hääletama! 

0 kommentaari:

Postita kommentaar