01/05/2023

Raamatud 2023: aprill

Enda väikeseks pettumuseks jõudsin aprillis ainult kolm raamatut läbi lugeda. Oleksin natukene rohkem tahtnud lugeda. Samas oli koolitööde ja muude asjadega päris palju tegemist ja ega lugemiseks väga palju aega ei jäänudki, kuigi ühe raamatu oleks kindlasti veel jõundnud lugeda.

1. Robert Calbraith "Kus on kurja kodu" - Tegelikult alustasin selle raamatu lugemist praegu teist korda. Kunagi eelmise aasta lõpus alustasin ka ja pärast mõnekümne lehekülje lugemist sain aru, et see raamat pole ikka mulle. Tundus kuidagi igav. Nüüd võtsin raamatu uuesti kätte ja ikka tundus, et esimesed 150 lehekülge olid igavad. Kuigi verd ja põnevust sai juba esimesest peatükist alates, siis sündmused kuidagi ei edenenud piisavalt kiiresti. Polnud vist ikkagi päris minu maitsele raamat. Raamatu lõpp isegi läks natukene huvitavaks ja tekkis tunne, et raamatut võiks veel edasi lugeda. Saan aru, et tegemist on sarjaga, aga see raamat polnud minu jaoks nii põnev, et ma tahaksin sarja teisi raamatuid ka lugeda. Ja tundus, et esimeste raamatute lugemata jätmine ei seganud kuidagi käesoleva raamatu lugemist. Tegemist on krimiromaaniga, mille on kirjutanud Harry Potteri raamatute autor J. K. Rowling teise kirjanikunime alt. Ma muidugi pole ühtegi Harry Potteri raamatut lugenud ning seega ei oska kirjutamisstiili võrrelda. Minu jaoks jäi raamat venima ja ei haaranud piisavalt kaasa. Sündmusi justkui oli, aga ikka tundus, et kuidagi tegevus venib. Seega ma pigem ei soovita seda raamatut.

2. Jen Sinceiro "Sa oled tegija. Kuidas lõpetada endas kahtlemine ja hakata elama" - Polegi kaua ühtegi eneseabi raamatut lugenud ja siia postitanud. See raamat jäi poes silma ja mulle tundus, et ma tahaksin veidi enda enesehinnangut tõsta ja see raamat võiks selleks suurepäraselt sobida. Üldiselt räägibki raamat sellest, kuidas enda potentsiaal üles leida. Peamiselt siiski räägitakse raamatus külgetõmbeseadusest, manifesteerimisest ja enesele kahjulike mõttemustrite murdmisest. Mulle on hetkel manifesteerimine ja külgetõmbeseadus veidi võõrad, kuid eks ma seda tean ikka, et unistama peab suurelt ja unistused kipuvad täide minema. Tegelikult leidsin mina raamatust päris palju kasulikke mõtteid, kuidas ainuüksi enda mõttemaailma muutes on võimalik kogu oma elu paremaks muuta. Nüüd tuleb lihtsalt raamat uuesti läbi lugeda ja vastavalt õpetussõnadele tegutsema jääda ning loota, et kõik äge, mida ma soovin, tuleb mu ellu. Kellele sellised raamatud meeldivad, siis neile julgen soovitada, sisaldab mõningaid harjutusi ja edenes päris kiiresti.

3. Anna Bågstam "Pealtnägija" - Ostsin selle raamatu, sest see oli poes soodushinnaga. Mõtlesin, et koduses raamaturiiulis on kõik raamatud juba läbi loetud ja äkki juhtub olukord, et raamatukogust laenatud raamatud saavad läbi ja tahaks veel midagi lugeda ning siis on kodus riiulist raamat võtta. Peab ütlema, et see olukord juhtuski, et raamatukokku polnud aega minna ja tahtsin midagi lugeda. Sain kohe kiirelt kodusest raamaturiiulist ühe kergema ajaviitekirjanduse teose haarata ja lugema asuda. Tegemis on krimiraamatuga, mis algusest peale üsna kiirelt edenes. Jõudsin raamatu lugemise ajal päris mitu korda pettumust tunda, et kuidas see mõrvar nii kergesti ära tuntavaks on tehtud. Aga varsti mõtlesin täpselt sama mõtet juba järgmise inimese koha. Tõe huvides olgu mainitud, et tõelist mõrvarit ma siiski ära ei arvanud. Seega oli põnevust ikka kuni lõpuni. Ja lõpp läks ikka nii nagu alati selliste raamatute puhul, kus sündmused on nii põnevad, et raamatut ei taha sugugi käest ära panna. Samas on natukene kurb ka, et raamat läbi saab. Seega julgen kõikidele krimikirjanduse austajatele soovitada. Mõnus ajaviitekirjandus, mis ei nõua väga palju süvenemist ja mis edeneb kiiresti.

0 kommentaari:

Postita kommentaar