24/08/2016

Lavastused, mida tahaks näha

Seni kuni teatrid veel puhkavad, naudin ma mõnusat loodust. Aga eks märke algavast teatrihooajast leian ka loodusest

Issand, sügis läheneb hirmuäratava kiirusega. Juba on aeg, et vaadata, mida uut teatrid uuel hooajal pakuvad. Ma pean siiski tunnistama, et mind praegu uuslavastused väga kõnetada ei suutnud. Rohkem jäi pilk peale neile lavastustele, mida ma ikka olen tahtnud näha, kuid mingil põhjusel pole veel jõudnud. Allpool nimekirjas on need lavastused, mida ma tahaks näha, kuid kuhu ma pileteid veel ostnud ei ole. Siiski mõned piletid juba ootavad ka sügist. Ma vist ei hakka unistamagi, et ma kõik nimekirjas olevad lavastused ära näen. Tore oleks, kui vähemalt Vanemuises kõik soovitud lavastused ära näeksin ja siis need lavastused, mis näiteks Tartusse või siiakanti (Põlva või Võru) külalisetenduste raames satuvad. Aga eks me siis kevadel näeme, kui hooaeg läbi on, palju ma jõudsin. 
Onu Aare (Eesti Draamateater)
Põhiküsimus (Eesti Draamateater)
Julia ja Romeo (Eesti Draamateater)
Viimasel minutil (Eesti Draamateater)
Laulud halli mere äärest (Eesti Draamateater)
Vennas (Eesti Draamateater)
Valgustaja (Eesti Draamateater)
Finaal (Eesti Draamateater)
Carmen (Vanemuine)
Perekond Linden (Vanemuine)
Pildilt kukkujad (Vanemuine)
Õhtu Kalmaniga (Vanemuine)
Meister ja Margarita (Vanemuine)
3 õde (Rakvere Teater)
Sina maga, mina pesen nõud (Rakvere Teater)
Meie oma tõde, meie oma õigus (Vanemuine)
Hedda Gabler (Vanemuine)
Ausammas (Rakvere Teater)
Must prints (Rakvere Teater)
Sinatraga kuu peale (Rakvere Teater)
8 armastavat naist (Rakvere Teater)
Oleanna (Ugala Teater)
Mäng on alanud (Ugala Teater)
Erakordselt heatahtlik mees (Ugala Teater)
Olga, Irina ja mina (Endla Teater)
Kahe lugu (Endla Teater)
Kõik naistest (Endla Teater)
Olin kodus ja ootasin, et vihma hakkaks sadama (Tallinna Linnateater)
See hetk (Tallinna Linnateater)
Teisest silmapilgust (Tallinna Linnatetaer)
Aju jaht (Tallinna Linnateater)
Harakale haigus... (Tallinna Linnateater)
Tagasitulek isa juurde (Tallinna Linnateater)
El Dorado: klounide hävitusretk (NO99)

0 kommentaari:

Postita kommentaar